ápr
11

Nagy dolog

| Szerző: Kéktoll | 4:02 pm

Az ember gyakran hibázik, ettől még én sem vagyok mentes, bár nem is törekszem rá. Vannak mások is, akik szintén hibáznak jelesül bizonyos András. Én elkövettem azt a hibát tegnap este, hogy megvártam egy kései műsort, melyben twitteres Dajcs Tomi vitatkozik videoblogos Havassal arról, hogy Bandi eleget, sokat, esetleg keveset kapott a magyar bíróságtól, mert hullarészegen, plusz még bedrogozva vezetett és balesetet okozott.

Kíváncsi voltam az érvekre, melyekkel videoblogos "Úr" kívánt előállni bizonyos Bandi mellett.

Mellesleg megjegyzem Bandi szabadulásáról már írtam pár sort még az ítélet előtt.

 

Nos, videoblogos nem győzött meg, mert az, hogy valaki 9 főszerepet játszik egyszerre még nem ok mindarra amit tett, így ebben Dajcs Tominak adtam igazat, ám a vita összességében csalódás. Ezt megvárni már önmagában hiba volt.

Ám a baj nem jár egyedül mert előtte egy őszes úr ecsetelte, hogy miként végezte a dolgát, a nagyot és miként vizsgálta meg  ifjú szöszi nője a végterméket. Megtudhattuk még, hogy a műsorvezető is végez azon a kis helyen hasonló műveletet. Most nem tudom sírjak, nevessek vagy esetleg  írjak egy szék, mi több  széklet foglalót.

A bejegyzés trackback címe:

https://bordalok.blog.hu/api/trackback/id/tr352817677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása